Alla inlägg under juli 2009

Av Julia Forsberg - 29 juli 2009 20:23

Det här är ett utav mina absoluta favoritklipp med Johan. Jag älskar denna version av Antidote! Måste ses!!!!

Av Julia Forsberg - 29 juli 2009 20:20

Nu tänkte jag lägga ut några klipp med Johan. Jag börjar med att lägga ut musikvideon till hans singel Emma-Lee. En riktig hitlåt, och dessutom en underbart charmig video!!

Av Julia Forsberg - 29 juli 2009 20:16

Vad tycks om bloggens nya design?? Själv vart jag väligt nöjd, jag tycker det vart fint :) Ska bara påminna er om att inte missa reprisen av Lotta på Liseberg på söndag, eftersom Johan medverkade. Själv var jag på plats på Liseberg då, och jag tycker att det ska bli spännande att se hur det såg ut på tv. Live var Johan såklart lika bra som alltid!!

Så glöm inte bort att slå på fyran på söndag!!!


Kram!

Av Julia Forsberg - 29 juli 2009 18:37

Tjenare!!

Välkommen till min nya blogg "the best of Johan Palm" 

Jag startade bloggen för att kunna lägga ut lite roliga klipp och kanske en del citat av Palmen. Tycker att det kanske kan vara lite roligt :D

Jag kommer antagligen att blogga en hel del om min vardag oxå, men det kommer nog att bli rätt mycket Johan Palm :)


Kram!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards